Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, June 22, 2011

Lawatan Kerja ke Mesir

Yang Berhormat Dato’ Takiyuddin Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Kelantan telah mengadakan lawatan kerja ke bangunan Wisma Sultan Muhammad V bagi meninjau kerja – kerja terakhir sebelum perasmian diadakan. Turut mengiringi Dato’ Takiyuddin penolong pengarah YAKIN Haji Faizal Bin Jusoh serta pegawai di bawah Majlis Perbandaran Kota Bharu Islam.

Satu perbincangan Dato’ Takiyuddin dengan Ahmad Attal pengerusi syarikat Attal Brother diadakan pada hari ketiga, perbincangan berkisar tentang persiapan sebelum diduduki oleh pelajar. Beberapa perkara telah disuarakan oleh Dato’ tentang kekurangan yang terdapat pada wisma tersebut. Pihak syarikat bersetuju untuk membaiki dan menunaikan permintaan Y.B Dato’.

Manakala sebelah malam satu pertemuan diadakan antara wakil persatuan, pegawai kebajikan Kelantan dan Dato’ Takiyuddin mengenaikan majlis perasmian dan etika penghuni asrama. Perkara – perkara yang dipersetujui dalam perbincangan itu akan dibawa ke mesyuarat Lembaga Pengarah YAKIN pada minggu hadapan.

No comments:

Post a Comment

Pusat Penerangan Pelancongan